Pro koho je vhodný individuální trénink z fotbalu?

Individuální trénink spočívá v tom, že se na tréninku trenér věnuje pouze jednomu hráči. Tento typ tréninku je hodně intenzivní s individuálním přístupem.

Výhody individuálního tréninku:                       

  • individuální přístup
  • intenzita
  • správné návyky
  • odstraňování chyb 

 Nevýhody individuálního tréninku:

  • chybí soupeř na soutěže, případně souboje
  • vyšší cena 


Existuje šest základních typů hráčů, pro které je individuální trénink určen. 

  1. Hráč, který fotbal nikdy nehrál, chce se přihlásit do klubu, ale potřebuje získat základy z fotbalu, aby jej do klubu vzali.
  2. Hráč, který má nějaký nedostatek, například v technice a potřebuje ji zlepšit. Případně ještě víc zapracovat na svých silných stránkách, aby v nich naprosto vynikal.
  3. Hráč, který hraje v klubu, ale zaostává tam výkonnostně, případně mu hrozí vyřazení z kádru. Potřebuje tedy trénink navíc, aby se zlepšil a v klubu udržel.
  4. Hráč, který hraje v menším klubu a chtěl by hrát za klub větší, tudíž potřebuje zvýšit svoji výkonnost, aby jej do něj přijali.
  5. Hráč, který hraje v klubu, má velký talent a chtěl by se stát profesionálním fotbalistou.
  6. Hráč, kterého fotbal pouze baví, ale nemá ambice hrát v klubu, případně být profesionálním fotbalistou. Přijde si tedy pouze zatrénovat a naučit se fotbalové základy. 


Pokud Vás individuální trénink fotbalu zaujal, můžete se po individuální domluvě přihlásit i k nám.


Autor článku: Mgr. Robert Turák